July 28, 2021

IVENSA MEDIA GROUP

IVENSA VESTI ONLINE NOVINE PORTAL

SVE ŠTO TREBA DA ZNATE O NOVOM SISTEMU ZA NAPLATU I KARTICI KOJA MENJA BUS PLUS … INFO

Svi već sada znamo za novine da BUS PLUS IDE U ZABORAV, a da će kontrolori IMATI I PRIVATNO OBEZBEĐENJE koje će ih štititi na samom terenu.

Dolaskom novog ugovorača koji je pobedio na tenderu – turske kompanije „Kentkart”, na snagu stupaju i bitne novine oko KORIŠĆENJA SISITEMA u gradskom javnom prevozu.

Kako su građani još uvek neinformisani, a i zbunjeni videvši obezbeđenje na terenu, odgovaramo na sva pitanja i nedoumice.

Nova kartica kojom Beograđani plaćaju javni prevoz već je u prodaji pod imenom – Beogradska kartica.

Građani nemaju potrebe da žure za vađenjem novih kartica, jer sve stare Bus plus kartice imaju važnost sve do isteka roka. Što znači da – ako su kupljene juče i imaju važnost tri godine – važiće do kraja, rekao je za N1 Sava Terzić iz kompanije Kentkart.

Beogradska kartica za prevoz u javnim gradskim vozilima dostupna je za kupovinu svim sugrađanima od 7. jula, a CENE SU NEPROMENJENE ! Da ponovimo za čitaoce koji ne znaju stanje, cena nepersonalizovane same kartice iznosi 250 dinara, a jedna dopuna, odnosno 90 minuta vožnje košta 89 dinara. Kartica se može dopunjavati po potrebi, a rok važenja joj je tri godine. Cena personalizovanih i nepersonalizovanih kartica nije menjana od 2017. godine i neće biti ni sad.

Penzioneri ne treba da brinu, pošto nema nikakvih promena ni što se tiče njih, sve će funkcionisati isto kao do sada. Godišnja karta je i dalje 407 dinara za sva lica starija od 65. godina.Oni takođe mogu da koriste svoje kartice do isteka važnosti.

I validatori će ostati isti, a prilikom ulaska u vozilo potrebno je svaki put validirati kartu. Apeluje se na građane da ulaze na prva vrata, a da izlaze na druga i ostala vrata, naročito roditelji sa malom decom treba da ulaze na prva vrata kako bi ih vozač sigurno uočio.

Ono što je novina je POJAM ” DVA NOVČANIKA” po kom će funkcionisati nova kartica za gradski prevoz.  Sa jedne strane tj. na jedan novčanik građani će moći da uplaćuju karte za prevoz, a drugi će moći da se dopunjuje i tako plaća korišćenje javnih bicikala, parkinga i ostalog što bude bilo obuhvaćeno njome. Nov princip biće dostupan samo sugrađanima koji poseduju novu Beogradsku karticu, pošto stare personalizovane BusPlus kartice nisu izrađene tako da nemaju tu mogućnost.

Sa „Beogradskom karticom“, gradjani će moći da imaju popuste i pri kupovini karata za pozorišta, bioskope, muzeje, za plaćanje računa Infostana i računa u ugostiteljskim objektima i prodavnicama.

– „Beogradska kartica” sadrži neka važna obeležja Grada Beograda. Kartica će verovatno svake godine imati malo drugačije izdanje i o tome ćemo se dogovarati sa privatnim partnerom, a sugestije građana su uvek dobrodošle za neke od kartica koje ćemo dizajnirati u budućnosti. Ukoliko građani budu zainteresovani da dostave svoje predloge, oni će biti razmotreni – rekao je Jovica Vasiljević sekretar za javni prevoz. 

Naglasio je da su Beograd i gradska vlast u protekle četiri godine uložili znatna sredstva za unapređenje sistema javnog prevoza putnika, kako obnavljanjem voznog parka Gradskog saobraćajnog preduzeća „Beograd” tako i povećanjem plata vozača u tom preduzeću.

– Sekretarijat za javni prevoz je podigao nivo rada u smislu kontrole prevoznika. Realizaciju reda vožnje gradskog saobraćajnog prevoza podigli su sa 89 odsto na 96 odsto, što nije zabeleženo u poslednjih 20 godina.

Beogradska kartica” je multifunkcionalna i obezbediće značajne olakšice građanima Beograda. U narednom periodu ćemo se truditi da lepezu olakšica proširimo kako bi građani bili zainteresovani da koriste ove usluge. Postavili smo i reciklomate za skupljane otpada za reciklažu, koji će takođe omogućiti dopunu prevoznih kartica. Želja nam je da i u narednom periodu uvodimo nove savremene tehnologije i poboljšavamo kvalitet usluga kako bi građani bili bezbedniji, sigurniji i zadovoljniji – rekao je Vasiljević.

On je naglasio da je veoma važno da građani plaćaju prevoz.

– Kada se poveća plaćanje prevoza, moći ćemo da kupimo značajan broj novih autobusa na godišnjem nivou i imaćemo vozni park koji neće biti stariji od prosečno tri, četiri ili pet godina. Sve je u uzročno-posledičnoj vezi. Koliko budemo uspeli da naplatimo prevoz, toliko će on biti kvalitetniji. Grad Beograd je uložio dosta i nastaviće sa ulaganjem, ali pozivam građane da plaćaju prevoz, jer nijedna usluga u gradu, državi i svetu se ne može koristiti, a da se ne plati – kazao je Vasiljević.

Direktor SRC „Tašmajdan” Milan Novović je istakao da je SC „Tašmajdan” zajedno sa sportskim centrima „Milan Gale Muškatirović”, „Vračar”, „Banjica” i „11. april” ušao u ovaj sistem.

– Vidite kako izgleda kada lokalna samouprava brine o svojim građanima poput Grada Beograda, koji na dobar način pokušava da obezbedi određene olakšice za svoje građane. Otvoreni smo da podržimo ono što naš grad želi da uradi za sugrađane, jer na taj način indirektno poboljšavamo i nivo pruženih usluga. Kupovinom mesečne karte za prevoz po jednom ćete moći da koristite svaki od pet bazena, a to suštinski znači da imate ukupno pet ulazaka na različite gradske bazene. Ako uzmete da je prosečna cena karte oko 300 dinara, shvatate da to uopšte nije mala olakšica. Važno je istaći da je ovo sigurno samo prvi korak jer ovo nisu jedini sadržaji koje možemo da ponudimo, kao što se nadam da će se i značajan broj drugih organizacija od septembra uključiti u ovako lepu priču – zaključio je Novović.

REKLAME


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copyright © All rights reserved. 2020./2021. | IVENSA MEDIA GROUP by ID - IVENSA DESIGN.